آرزوها
آرزوها



 

کارنامه ام پر از تقلب گناه ،

خط خطی سیاه

هیچوقت درسخوان نبوده ام ولی

 همیشه سعی کرده ام که در کلاس درس تو

 دفتر مشق ساده ام ، پر از صد آفرین شود

 راستی دو روز قبل

سر زده به کارنامه ی دل امید ،

 همکلاسی من ، سر زدی

ولی چرا به خانه ی حقیر قلب من نیامدی !

 رد شدم !

 قبول می کنم  

ولی به من بگو ، کی مرا قبول می کنی ؟

 نا امید نیستم ولی به خاطر خدا

 از کنار نمره های زیر ده عبور کن 

خانه ی دل مرا پر از سرور کن

...

پ.ن : میدونم که در این بهار قرآن ، زمانی که باران بخشش ات شروع به باریدن می کنه ،

  تو آنقدر با مرامی که قبولمان می کنی و نام ما را هم در دفتر عشقت تبت می کنی

..

خدای خوبم !

 نمیدانم این لباس سیاه گناه را چه کسی به تنم کرد !

 نمیدانم این چرتکه ی چرت خطا را کی به دستم داد !

 نمیدانم کدام دست پلید تو را از من دور کرد !

 میخواهم اگر اجازه بدی ، در این ایام اجابت ، از جریان زلال توبه بنوشم و به

 عافیت برسم .

 میخواهم دانه دانه خواهش بکارم و بغل بغل بخشش بچینم .

 در این لحظه های ناب نیایش ، می خواهم « دعای سحر » سر بکشم و دست

 « ربنا » را ببوسم .میدانم که اگر زخمهای قلبم را تو ببندی ، التیام آنها حتمی است .

 میخواهم زیر باران رحمتت خیس بشم ؛ و در دریای بیکران کرمت غرق .

 اجازه هست  ؟!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 22 شهريور 1388برچسب:, ساعت 1:8 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar